2008. március 6., csütörtök

Blog szépítgetése

Kicsit kipofoztam a blogot. Az alábbi módosítások történtek:
  • tettem fel képet, hogy nagyjából beazonosítható legyek előben is
  • jobb oldali sávba kitettem a többi magyar Oracle blogger oldalára mutató linkeket (forrásként Éberhardt Peti oldalát használtam)
  • kikerült egy Hírek oldalelem is, ami a Google News között Oracle kulcsszóra keres
  • az alsó sávba elrejtettem egy hirdetést, melynek fő célja, hogy legyenek statisztikáim az oldalról
  • lényegretörőbbé tettem a bemutatkozás részt
  • html kódot szerkesztgettem, amennyire engedte magát, illetve egyéb menüből elérhető apróbb változtatásokat eszközöltem

2 megjegyzés:

Sárecz Lajos írta...

Szia!

Szépen alakul a blogod! Azóta van már egy újabb blog is: http://orauser.blog.hu/

Üdv.
Lajos

hobs írta...

Szerbusz!

Koszi, kiteszem ot is.

P